18 år idag!

Ja då var man 18... hur känns det? Jo det känns ganska bra måste jag säga! Jag har redan köpt mitt första paket cigaretter, inte till mig själv för jag röker inte. Köpte till min syster bara för att ha gjort det liksom. I skolan sjöng de för mig och alla sa grattis. Tack så mycket allihop :D

Imorse sjöng de för mig och jag fick körlektioner, biocheck, en bok och massa kramar. Fick också i present att jag blev körd till skolan så jag slapp ta bussen. Jätte snällt :). Nu mår jag tyvärr dåligt och käkar ipren men förhoppningsvis blir det bättre till ikväll för då ska jag och några kompisar till Chokladfabriken och fira att jag äntligen har blivit stor!

Hoppas ni får en jätte bra fredag kväll och jag med, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Grattis igen!
Så du vet så är det bara att ringa om du vill ha skuts nån gång. Typ om du precis missat bussen från stan och det e lång tid till nåsta gång eller du behöver komma hem från svedala. Eller om du missat sista bussen från stan. Du kan ringa när som helst på dygnet, det gör alla andra... Mitt nummer kan du ta från din syster, vill inte lägga upp det så här på internet...
Ha en fortsatt underbar dag.

2008-02-02 @ 08:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0