Fysikprov, torsdag och körskola

Idag har jag haft fysikprov och det gick... hm ganska bra hoppas jag! Det var ändå inte så hemskt som jag trodde men jag hade ju tränat på formlerna, väldigt onödigt, vi får ju ha vår formellsamling på provet så det är bara att kolla där. Kunde ha pluggat på något viktigare.

Efter provet gick vi och åt på subway, jag och Julia bestämde oss för att vara nyttiga därför blev det tonfiskbaguett och äpple för min del, alltså ingen coca och ingen cookie. Saknade det lite men det gick. Camilla satt där och frestade oss, den lilla busen!

När skolan var slut tog jag bussen till körskolan. Ja ni hörde rätt! Idag var min första dag på körskolan, jag var sjukt nervös innan men min körlärare var jätte snäll och jag hittade dit utan problem. Inget att oroa sig för alltså! Tyckte faktiskt det var kul men nu blir det inget förren den 21, fullbokat fram tills dess men jag kör självklart hemma så jag inte glömmer allt!

En väldigt bra torsdag fastän det var både prov och nervositet :D
Nu ska jag sova, hade tänkt lägga mig tidigt för en gång skull!

God natt sov gott, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lever du? det var ju ett tag sen du skrev nåt.

2008-02-27 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0