Labbrapport, semlor, Elin och blåsten

Hejsan.

Jag hann inte bli klar med labbrapporten så jag skrev på den varje rast och jag lämnade till slut in den 15.51.. senaste tiden var 16.00 så jag klarade mig haha.

När jag äntligen var klar tog jag bussen hem och på bussen träffade jag Elin, det var jätte längesedan så det var kul :D Jag har nästan ingen kontakt med mina gamla kompisar ifrån högstadiet, kanske lite synd men det blir väll så när man inte bor nära varandra så man kan träffas varje dag...

Iallafall tog jag bussen hem till min mormor och åt en jätte god semla, min mormor är den bästa! Hon hade vatt och köpt en semla till mig ifall jag skulle komma och jag ska sticka in om henne innan skolan imorgon och då ska jag få varm choklad och rostat bröd. Hon skämmer bort mig och jag gillar det haha.

Imorgon börjar jag klockan halv två och slutar halv tre, det känns så onödigt att ta bussen in till Malmö för att gå en timme när bussen tar 45 minuter. Men man har ju inget val, vi ska ha dans så det kan ju bli kul och något kul vill jag inte missa. Missade en fest i lördags och det känns inte kul, ville verkligen gå :( Jaja får hoppas det är någon nu fest snart för fest är precis vad man behöver som ett avbrott i vardagen!

Hemma hos mormor kollade jag på gamla vykort, det var kul att se vykort som min mamma hade skickat när hon var på språkresa och kortet mina föräldrar hade skickat på deras bröloppsresa, hann dock inte kolla på alla kortet för jag var tvungen att rusa till bussen. Usch vilken blåst det var när jag gick hem idag, jag trodde våren var på väg ju...

Hoppas våren kommer snart, Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du missade ingenting i lördags, vi var fem personer som satt o söp bara. Jag blev visserligen rätt full eftersom jag inte hade druckit sen nyårsafton. Men det var ingen direkt fest precis.
Så här i efterhand så undrar jag om du förstod att det var mig du pratade med när din syster gav dig luren i lördags... Du lät som om du inte visste vem du pratade med. Och jag presenterade ju inte mig heller. Ha det bäst!

P.s klurar fortfarande på vad du ska få...D.s

2008-02-05 @ 21:39:32
Postat av: Julia

Annie, vi måste verkligen festa tillsammans nu på lovet! Lova!

2008-02-06 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0