Plugg, plugg, plugg

Usch hinner ju inte göra något annat än att plugga nu... Sitter och skriver en kemilabbrapport om Daniells element. Den ska lämnas in imorgon och jag är inte klar! Hoppas jag blir klar med den i tid bara så att jag kan njuta av resten av tisdagen sen, för imorgon är det ju Fettisadegn. På fettisdagen ska man bara mysa och äta semlor. Har en semla inplanerad hittills iallafall!

Idag har jag, förutom att pluggat, varit på ansiktsbehandling. Efter att ha tagit tetralycal i tre månader nu och inte det har hjälpt har jag bestämt mig för att ta till andra knep. Ska tillbaka om två veckor, jag passade på att få ögonbrynen plockade också när jag ändå var där så nu för första gången har jag faktiskt jämna och fina ögonbryn och det känns super!!

Förresten för ungefär ett halv år sedan så tappade jag bort min älskade klocka, funderar på att köpa en ny nu för jag kommer nog aldrig få tillbaka den gamla. Måste ha glömt den någonstans.Så här såg den ut:
image6Vill köpa en likadan, vad tycker ni om den?

Godnatt och Sov Gott, Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hejsan svejsan!
Undrar bara vad du menar med att ta till andra knep, när inte tetralycal hjälpte. Hoppas inte att du menar Roaccutan. Jag har testat det och alla andra mediciner som finns kännt till den moderna människan. Och Roaccutan är inget jag kan rekomendera till någon. En av biverkningarna är allvarlig depression, 2 personer har gjort självmord pga dem tabletterna. Man märker inte av det under tiden man tar dem, men nu i efterhand kan jag titta tillbaka på tiden som jag tog Roaccutan och det var inte en trevlig syn. Hoppas du löser det på annat sätt...

Och hoppas du käkar en massa goda semlor idag :d. Ha det güttans.

2008-02-05 @ 10:22:43
Postat av: Annie

Nädå jag har hört alldeles för mycket dåligt om Roaccutan för att vilja använda det. Jag kör ultraljudsmassage och vårdande masker nu haha. Jag har ätit en semla och den var jätte god :D

2008-02-05 @ 19:49:15
URL: http://anniesliv.blogg.se
Postat av: Fredrik

Det glädjer mig väldigt mycket! :D

2008-02-05 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0