En månad senare...

Okej nu måste jag erkänna att det var kanske lite väl längesedan jag skrev...

Nu borde jag kanske skriva om allt som hänt sedan förra gången jag skrev, men hur ska jag kunna komma ihåg det?? Så jag skriver om idag istället!

Ja dagen började då med prov på romantiken, det gick väll okej. Efter provet känner man ju alltid att man borde ha pluggat mer, men det är ju lite sent påtänkt då! Efter provet skulle vi gå och äta, när vi skulle gå och hämta våra matkort i skåpen sa frågade Julia om vi hade nått rabattkort vi kunde använda... "Ja jag vet inte tänk om jag glömt min plånbok..." svarade jag då, och vad tror ni jag hade gjort?? Såklart hade jag glömt hela plånboken hemma. Det har jag aldrig gjort innan. Som tur är så är Julia världens snällaste och delade en baguett med mig så jag inte behövde svälta ihjäl.

Eftermiddagen var inte mycket roligare än förmiddagen, två fysiklektioner på rad. Såå segt eftersom jag har haft hemsk huvudvärk hela dagen. Men snart är det påsklov så man får inte klaga...

När jag kom hem fortsatte jag att kolla på Sex and the City (kör ett litet maraton), att börja kolla var verkligen döden för mitt pluggande... Jag kollar fortfarande haha. Var inne på cdon.com innan idag och såg att de hade rea på Sex and the city shoeboxen.. vill ha, vill ha men 600kr, har man verkligen råd att lägga pengarna på det? Önskar att jag hade. Någon som vill köpa den till mig?

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Sex and the City, plugga fysik och lära mig köra bil i teorin.

Ha det så bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0