Cykling och matlådor

Ooh vad duktiga jag och Mattias har varit idag. Igårkväll gjorde Mattias potatisbullar som blev till dagens matlådor. Så vi sparade in pengar på att ha med matlådor, plus att vi cyklade in till centrum idag. Det tog 30 min att cykla in till stan, lite längre än beräknat eftersom vi cyklade fel två gånger. Hemvägen tog en 1 h och 30 min!! Vi hade ingen aning om var vi var eller vart vi skulle ta vägen. Som tur är så fanns det flera människor längst vägen som vi kunde fråga, annars hade vi väl aldrig kommit hem...




Numera cyklister, bra för både kroppen och miljön.

Nu är vi iallafall äntligen hemma och har fått i oss mat. Har precis landat i soffan och nu kommer det bli svårt att ta sig här ifrån. Måste försöka för det hade ju inte varit fel att plugga lite.

Förresten, jag har hittat väärldens gulligaste hund på blocket. Den ser så glad och busig ut på den lilla videon på blocket. Jag hade verkligen velat ha en hund, men först måste vi flytta och sen måste vi ha tid. Så en valp till sommaren? Låter som en bra idé!


Är den inte de gulligaste ni sett?!?

Ha en bra måndag kväll, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja det blev en riktig långrunda det där. Jag lovar att inte visa fel väg fler gånger :D Bra träning blev det iallafall hihi. Och det kändes så härligt manligt att fråga folk efter vägen haha!

2009-09-02 @ 13:43:26
URL: http://mattias.bomelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0