Torsdag och mer regn

Usch det har regnat hela dagen och från och till kommer det även små åskknallar. Vi som skulle ut och cykla... Vi sitter och väntar på uppehåll, men usch nu kom en knall till. Missförstå nu inte, jag tycker det är mysigt med regn och åska när man sitter inne, men inte när man vill ut och cykla och upptäcka sitt Jönköping.

Idag kom brevbäraren med mer papper från skolan och det börjar verkligen närma sig. På måndag börjar jag och jag börjar bli väldigt nervös, och jag antar att jag inte är ensam om det. Jag ska ju inte precis vara ensam i min klass.

Men innan skolan börjar så ska vi hinna med ett besök i Skåne. Imorgon kör vi söderut för Malmöfestival, Ystad Tattoo och träffa lite vänner. Ska bli skönt att få träffa lite människor man känner men samtidigt så blir jag nervös för att jag inte ska vara här och ladda inför måndag. Inte för att jag vet hur jag ska ladda men ändå...

Nä nu har jag suttit framför datorn tillräckligt länge. Ska gå och se om Mattias vill ha en smoothie och kanske något att äta. Som vanligt är vi inte så bra på att hålla våra mattider, så idag har det bara blivit frukost. Vi måste skärpa oss.

Medan vi skärper oss här så hoppas jag att ni alla andra har det bra var ni än är// Annie

Kommentarer
Postat av: Anna

Ladda med att sova! Det gör jag i alla fall. Nollning tar på krafterna

2009-08-16 @ 20:16:23
URL: http://snotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0