En liten uppdatering..

Den senaste veckan har endast ägnats åt pluggande.


Tur att man har raster så att man har lite tid för fika också!
Linda gillar muffins



Jag har bl.a. hållt på med det här..
Byggt en modernistisk fågelholk i kapaskiva alltså!


Vi har inlämning av allt vi gjort i kursen "skiss och gestaltning" under denna läsperioden. Det är därför jag är uppe så sent. Har kompleterat några uppgifter så att nu ska väl mappen vara så bra som jag kan få den. Hoppas jag...


Idag gjorde jag en Ronja och skar upp hela benet med min rakhyvel...

Nej usch det gjorde jag verkligen inte. Så klantig är jag inte.


Mattias skulle testa ett aromaterapi-badsalt som färgade vattnet rött.
Anledningen till att han håller i byxorna är att på de två först bilderna jag skulle ta på badkaret så visade han brevinkastet hehe.


Nu ska jag försöka få lite sömn så jag orkar stiga upp imorgon. Jag är dödstrött för jag hade jättesvårt att sova inatt. Somnade inte förrän vid ett, sen vaknade jag när Mattias gick och la sig vid kl 4 och sen började han snarka så då kunde jag inte sova. Så när klockan var kvart över fem och jag fortfarande inte hade somnat så gick jag och duschade istället. När jag duschat klart så gick jag och la mig och sov en timme till. Jag kan ju lugnt säga att det var svårt att stiga upp och ta sig till skolan imorse när det fortfarande var mörkt ute. Usch och fy för mörker! Skönt att det snart är dags för lite ledighet.

Nu är det dags för sängen!
Sov gott och dröm sött, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag har just nu en "gissa bilden" tävling på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 4 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.

2009-12-09 @ 14:38:33
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är i Abbekås på söndag... Men om du vill kan du komma dit och ta en liten fika? Jag kan nämligen inte åka in till Malmö alls den dagen. Kan du kanske någon annan dag, om du nu inte kan ta dig till Abbekås? Fredag? Lördag? Saknar dig också! :)

2009-12-15 @ 13:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0