Jag har börjat gå runt med en tändare i min väska...

...självklart röker jag inte! Det skulle jag aldrig göra. Utan det är så här; mitt lås till cykeln envisas med att frysa fast hela tiden. Måste hålla nyckeln över elden från tändaren så att det kan tina upp låset när jag sticker in nyckeln. Störigt eftersom det alltid är så bråttom på morgonen.

Förresten jag ber om ursäkt för det dåliga uppdaterandet av bloggen, men jag har nog drabbats av en höstdepression. Mattias åkte till Skåne onsdag morgon och har inte kommit hem än. Har jag tur så kommer han hem imorgon vid lunch, hoppas hoppas. För just nu sitter jag (för tredje kvällen i rad) ensam framför tv:n, alla program är tråkiga. Jag har försökt få någon att vilja ha filmkväll eller något liknande med mig varje kväll men alla är hela tiden upptagna. Och jag är alltså ensam. Ännu värre blir det ju eftersom Mattias är i Skåne och bor hos mina föräldrar. Jag vill också umgås med min familj, speciellt nu när jag vet att det är julpyntat och jättemysigt där hemma. Ja jag kallar fortfarande hemma hos mina föräldrar för "hemma". Självklart är detta också hemma men på något sätt är det ändå inte det. Skåne är hemma, det är inte Småland. Så är det bara. Jag längtar hem och just nu är jag väldigt trött på detta stället. Som ni märker, inte mycket positivitet här inte. förhoppningsvis vänder det snart.

Nä nu är Idol slut så nu ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig med en bok. Jag har börjat läsa en bok som heter "Här och nu", handlar om en tjej som blir av med jobbet och där jag är nu så har hon precis kommit på sin sambo med en annan tjej. Det är ju ingen uppmuntrande bok precis...

Jaja, nu blir det sängen. Sov så gott när ni går och lägger er, det ska jag försöka göra!
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är aldrig ensam lilla gumman! Är alltid med dig! Love You!♥

2009-12-05 @ 01:09:03
URL: http://holmaja.blogg.se/
Postat av: Julia

Tändare i väskan? Ja, det får väl bli så när man bor i norrland! Men som svar på din fråga om julen, jag är hemma i alla fall till den 25e, så om du är ledig borde vi absolut ta och ses :)

2009-12-05 @ 22:36:15
URL: http://itismedicine.blogspot.com
Postat av: MADICKEN - CONLER ;)

Haha har alltid MINST två styckna med mig överallt :)

Dock har jag vart rökare, men dem är jäkligt bra till andra saker med har jag märkt-- Typ lyse!

2009-12-09 @ 00:51:05
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0