Ont i halsen

Hejsan

Som jag sagt innan så firade jag min kusins student igår. Vädret var kass men jag hade verkligen jätte trevligt. Vi gick hem vid kvart över ett för då började jag bli riktigt trött, plus att jag hade börjat få ont i halsen. När jag vaknade imorse så hade jag jätte ont i halsen och nu är jag snorig också. Usch jag vill verkligen inte bli förkylld nu, hoppas det försvinner fort.

Men ja iallafall, jag steg inte upp förrän vid halv tolv idag. Var så himla trött. Konstigt nog så blir Mattias alltid väldigt morgonpigg när han har druckit, så han var uppe redan kl tio och gick och handlade. Så till frukost blev det varm oboy (riktig oboy, inte den äckliga sockerfria som vi haft ett tag nu. Den tar ju aldrig slut!). Det blev även mackor med den godaste osten, stekt ägg och bacon, mums! Mattias är världens bästa pojkvän, behöver jag säga mer?

I och med att jag känner mig lite krasslig så sitter jag just nu i soffan insvept i en filt och kollar på OC, det är lagom jobbigt. Kommer nog inte bli att jag hittar på något mycket jobbigare än så här idag. Mattias är ute och cyklar en runda och när han kommer tillbaka så blir det varma mackor i mackgrillen.

Imorgon blir det till o städa kontoret och sen sy klart Ronjas klänning. Hon har sin avslutningsbal på tisdag och jag har sytt hennes klänning. Får försöka fixa en bild på den sen så jag kan visa mina trogna läsare ( fyra stycken eller vad ni är... de bästa fyra iallafall!).

Ha det så jätte bra// Annie

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hejsan snäckan:D Det är helt underbart:D Ja det var det, blev så ledsen för jag kunde inte ha på mig den sen när jag kom hem för jag var helt genomblöt så får ta igen det nu lite i efterhand:P Får ta foto på hennes klänning så man får se hur duktig du är:D hade hon en bra avslutning? puss

2009-06-21 @ 11:12:00
URL: http://fannyflummig.blogg.se/
Postat av: Pappa

Inget i dag heller

2009-06-22 @ 22:59:56
Postat av: Pappa

Inget i dag heller

2009-06-22 @ 22:59:56
Postat av: Anonym

inget i dag heller

2009-06-23 @ 23:13:02
Postat av: Anonym

Hmm...fortfarande ont i halsen gå till doktorn

2009-06-29 @ 21:42:15
Postat av: Pappa

Hmm...fortfarande ont i halsen gå till doktorn

2009-06-29 @ 21:43:11
Postat av: elin

nu har du en till!! visste inte att du hade en blogg, varför har du inget sagt?? vavava?;D nu lämnar du snart holmeja/skurup.. den 1:e närmar sig.. spännande:D pussi

2009-07-06 @ 00:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0