Regn regn regn...

Ååh så himla dåligt väder!!

Tycker jätte synd om Fannie och Daniel som tar studenten idag (tycker synd om alla andra som också tar studenten idag). Jag dansade regndansen allt vad jag orkade innan frukosten med det verkar inte ha hjälpt. Hoppas hoppas det blir bättre ikväll, jag hade ju tänkt ha på mig min nya klänning. Även om vi ska vara inomhus så är det inte lika roligt att ha klänning när det regnar som när det är sol!

Ja men nog om vädret nu, det ska inte få förstöra min dag... Inte för att jag hunnit göra så mycket hittills förståss. Jag har ätit frukost och hunnit kolla igenom hela sortimentet på nelly.com. Man får nämligen 100kr rabatt där när man köper Cosmopolitan (tidningen alltså, inte drinken), och eftersom jag är prenumerant så sitter jag här med min rabatt. Dock så hittade jag inget, vilket är väldigt typiskt eftersom jag alltid annars brukar hitta massor av kläder där som jag vill ha. Jag får väl kolla om en vecka eller så och hoppas att de hinner få in nått snygg...

Anledningen till att jag bara sitter vid datorn är att jag väntar på att Mattias ska bli klar med sekreteriatslådan så att vi kan åka och fixa med Fannies present och hämta maten till imorgon. Det finns inte så mycket annat att göra nu när man bara har lov. Jag måste säga att lov är mycket tråkigare än det låter. Det regnar ute så alltså är man mer eller mindre tvungen att sitta inne hela tiden, och det är inte så jag tänker mig ett sommarlov. Nästa vecka ska jag börja jobba så antagligen blir det väl fint väder då, det hade varit väldigt typiskt.

Jaja, nu får jag väl försöka komma på något jag kan göra tills han blir klar... Ni får ha det så bra, regniga hälsningar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0