Förändringar och schoolsoft...

Nu har ja nästan precis kommit hem till Skurup. Har varit i Holmeja och blivit klippt och passade då även på att röja och sortera lite på mitt rum. Det ser så tomt ut i mitt rum, saker börjar bli nerpackade och det blir tommare och tommare. Idag packade jag ner mina böcker och mina vinterkläder. Jag har också rensat igenom alla lådor och då hittade jag en del skoj. Förutom en massa konstiga bilder som jag och mina kära vänner tog för väldigt många år sedan... så hittade jag även några band. Jag passade på att lyssna på dem på vägen till Skurup. På banden fanns det några väldigt underhållande intervjuer som vi spelade in samtidigt som vi låtsades vara kändisar. Det fanns bland annat intervjuer med Sara O Hara och Rigga Ragga. Väldigt fantasifulla namn!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och imorgon blir det till och åka till Malmö för att hämta mat till tävlingen, fixa klart presenten till Fannie och hämta Mattias skor som har varit på besök hos skomakaren. Efter det ska vi fira min kusin Daniel som tar studenten imorgon. Wiihoo grattis till honom. Själv kan jag fortfarande inte riktigt fatta att skolan är över och att det inte är meningen att jag ska komma tillbaka dit igen. Jag märker själv att jag har lite svårt att slita mig från min gamla skola, t.ex. så loggar jag fortfarande in på schoolsoft flera gånger om dagen, ständigt sökande efter nya små meddelanden från Lena. Idag kom ett meddelande som löd enligt följande:

Rubrik: Jo.. en sista sak innan ni är utelåsta..

...den 5 juni 2019 kl 17.00 på trappan..då är jag där hoppas att ni också är det!

Saknar er!

Lena

Nu tror jag tyvärr inte att vi kommer få fler meddelande från Lena. Dessutom blir vi väl snart utelåsta, jag kommer känna en stor sorg den dag jag inte längre kan logga in på schoolsoft. Jag har loggat in där minst två gånger om dagen i tre år nu, var ska jag nu börja logga in?

Jag vill inte att allt ska ta slut så fort och så snart, saknar redan skolan och allt vad det innebär att gå där. Visst har jag haft mina funderingar om att jag hade velat gå en annan linje, men att jag gått på Einar Hansengymnasiet (Naturhumanistiska) har jag inte ångrat en enda gång. Jag kommer va på trappan 17.00 den 5 juni 2019, vi ses där kära NH06N!

Kommentarer
Postat av: Stella

vi ses där ;) men jag hoppas att vi ses innan dess också, annie! för vi kan inte bara glömma tre sjukt roliga år bara hux flux, inte sant?

2009-06-12 @ 10:27:30
URL: http://stellapolsari.sblogg.se
Postat av: Syster

2009-06-17 @ 00:26:44
Postat av: Syster

Du kan ju prova med att logga in på bloggen två gånger om dan...

2009-06-17 @ 00:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0