Dagens planer

Dagens planer ser ut enligt följande:

Spackla badrummet och garderoben (och ta ut pluggar)

Packa ner det sista i gamla lägenheten

Städa köket i gamla lägenheten

Besöka IKEA för att köpa en rullgardin till sovrummet och kanske en skrivbordsstol och hyllor till garderoben

Måla om badrummet och garderoben

Blogga om vårt besök på Gekås igår (galet mycket folk!)

Träna

Hyra film

Äta tacos och kolla på filmen vi hyrt

Ganska mycket planer, vi får väl se hur mycket vi hinner med. Med tanke på att vi inte har ätit frukost än. Mattias kom precis in genom dörren, han har varit och köpt frukostbuller (lunchbullar).

Nu ska vi fixa frukost och sen sätta igång med dagens bestyr :)
Ha en bra söndag, kramar Annie

PS. Nä pappa jag blev inte så deppig av tentan så att jag inte har bloggat (även om jag blev deppig), har inte hunnit blogga eftersom vi har nya inlämningar och tentor hela tiden. Ska försöka bättra mig :) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0