Dagens tävling

Vi tog tre kontroller sen började växellådan läcka.. igen! Shit vad jag är trött på den dumma växellådan, jag tycker vi ska byta ut den meddetsamma. Eller nä inte meddetsamma, nu har jag precis kommit hem och är dödstrött. Vi körde helt fel på vägen hem så det tog tre timmar och en kvart att köra 20 mil.

Mattias är i garaget och lastar av bilen, sen ska han lämna den där så jag ska köra och hämta honom nu. Sen blir det till att fixa middag. Jag är väldigt sugen på kinamat, det var jättelängesedan vi åt det och det finns en restaurang i här i Jönköping som har jättegod kinamat. Men Mattias tyckte att vi skulle laga mat hemma. Eftersom hans bil har gått sönder igen och jag tycker så synd om honom så får han bestämma. Nu ska jag köra.

Hoppas ni har en bra lördag. Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

jag ska hälsa på annapanna i gbg sista helgen nu i november, du känner inte för att göra ett impulsbesök dit samtidigt? ;)

2009-11-07 @ 20:21:38
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0