Det här hittar jag på med idag

Idag har jag haft en fyra timmar lång lektion i samhällsplanering. Jag och Linda fortsatte att planera vårt område och vi gjorde några ändringar. Fick iallafall något gjort!


Så här ser vårt område ut
(jag vet, det syns knappt vad det är)



Linda var glad
(som vanligt :D )


Jag slutade vid elva och då gick jag hem och åt rester sedan igår, ugnspannkaka. Det var väldigt gott, precis som igår. Sedan har jag försökt göra en veckomeny så att vi ska kunna storhandla idag, jag har löst massa korsord i vår allas-tidning, kollat på tv och nu sitter jag och ritar. Vi har skiss-lektion imorgon och då är det vissa saker som måste vara klara.


De tre olika sorters skuggningarna av verktyget ska vara klart.
Plus att jag måste hinna rita av vårt kök innan morgondagens lektion.


Nu ska jag fortsätta rita. Hoppas ni har en bra tisdag!
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Stella

hehe, rita hade känts lagom jobbigt just nu xD när besöker du kalla skåne igen? det var längesedan jag träffade dig ju!

2009-11-11 @ 13:50:21
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0