IKEA

Nu har vi varit på IKEA igen. Idag kom vi hem med en hylla, två toalock, två lyktor, lite fler ljus, en lampa och en blomma. Ni ska få se bilder på allt sen när vi har packat upp det.


Att fika på IKEA är obligatoriskt!
Det ser inte ut som att Mattias vill vara med på bild...



När vi skulle köra hem så fick vi köra med bakluckan öppen för hyllan vi köpte fick inte plats annars

Som jag sa så får ni se bilder på allt när det är uppackat och på plats. Vi var även i en färgaffär och köpte spackel, en roller och lite annan smått. Jag tänkte att jag skulle fotografera lägenheten lite så att ni kan få se hur här ser ut. Det blir väl kul?!

Nu väntar jag bara på att Mattias ska komma hem. Han stack till garaget för att hämta lite verktyg som vi behöver när vi ska spackla (sandpapper och kniv). Jag kan inte börja bygga hylla utan honom, det blir ju inte lika kul!

Vi hörs väl senare, kramar Annie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0