Jag är så stolt!

Vi håller på att laga middag här, sent som vanligt. Köttfärspaj med zucchini blir det, brukar bli jättegott. Hoppas det blir det idag också, ja vi får väl se när den är klar. Den står i ugnen nu.

Men det var inte detta jag skulle skriva om. När vi stod och lagade mat så diskuterade vi lite julklappar, vad vi ska ge till vem och så. Dialogen gick så här:

Jag: Det är mindre än en månad kvar till jul, jag börjar bli stressad. Jag vet inte vad jag ska ge till vem.
Mattias: Nä samma här, jag börjar också bli stressad..
Jag: Du? Stressad över julklappar? Tror jag inte på!
Mattias: Jo det är jag.
Jag: Okej, har du någon aning om vad du ska ge till vem?
Mattias: Nä, jag tycker vi ska göra en lista.

EN LISTA!! Mattias vill göra en lista!! När vi blev tillsammans kunde han inte planera något alls (förlåt Mattias men det är ju sant ;P) och nu vill han göra en lista. Jag är så stolt!


En lista ska det bli!

Nä nu ska jag och Mattias börja göra en lista :)
Ha en bra torsdagskväll! Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0