Lördag kväll

Nu har vi precis tittat klart på filmen "På smällen". ja det va ju en speciell film, ganska dålig vissa stunder och väldigt underhållande vissa stunder. Vi hyrde även Lilja forever, vi får väl se om vi orkar se den idag.

Som jag skrev tidigare så skulle vi ju tömma och städa lägenheten idag. Och vi har varit jätteflitiga! Vi har bara toaletten och hallen kvar så det tar vi snabbt imorgon. Vi har även tvättid imorgon och vi hade tänkt städa lite här hemma också eftersom det är första advent imorgon (eller idag blir det ju egentligen, wihoo!). Jag behöver även plugga lite, ja vi får väl se vad vi hinner.

Iallafall, när vi hade städat klart för idag så fixade vi lite här hemma och sen hyrde vi filmerna, köpte pizza och Ben and Jerry-glass. Vi har en super duper myskväll här alltså :)


Ska snart börja äta glass
Ja när man inte bor hos föräldrarna längre så får man äta glass mitt i natten ;)



Förresten jag måste bara visa denna jättefina kalendern som Mattias köpte till mig, eller ja jag tjatade den till mig eftersom jag inte hade min plånbok med mig. Det rä ganska ofta jag lämnar min plånbok hemma eftersom jag är rädd för att jag ska bli av med den om jag har med mig den ut. Måste skärpa mig.


På kalendern står det, som ni ser, "Best christmas ever". Det kommer nog den här julen att bli :)

Nu ska jag äta glass och kolla på den andra filmen. Ha en mysig lördagnatt, eller sov gott.
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0