Nästan på plats

Nu har vi flyttat massor av saker till den nya lägenheten, det är faktiskt inte så många grejer kvar i den gamla. I möbelväg så har vi soffan och bokhyllorna kvar i den gamla lägenheten. Resten är flyttat, så i natt sover vi i den nya lägenheten för första gången :D


Nu sitter vi med vars en mugg med te och vars en dator.
Mattias glömde att flytta vårt internet så vi har inget internet på 3-4 veckor!
Så vi körde till A6 och telenor och skaffade ett nytt mobilt bredband. Mattias har nämligen precis sagt upp sitt mobila från 3 efter att ha fått en räkning på 39000kr. Eftersom han tydligen hade varit utomlands och surfat massor.
Undrar när han gjorde det?


Med vars en dator och lite te.
Just nu snyltar jag lite på grannens bredband hihi


Nu ska jag surfa runt lite och sen gå och lägga mig. Sov så gott. Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mattias

3 är skit... dessutom går de inte att resonera med. Om jag inte kan bevisa att jag inte surfat utomlands så tvingas jag betala! Aldrig mer 3 kan jag säga... och med såna hutlösa priser lär jag aldrig använda mitt bredband utomlands för den delen.

2009-11-03 @ 18:38:12
URL: http://mattias.bomelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0