Nu har jag och nu ska jag...

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Vi har haft två timmar Matematisk analys som handlade om derivator och annat trams. Sen gick jag och min lilla skissgrupp ut i stan och fotade byggnader. Vi har nämligen som uppgift i kursen Skiss och gestaltning att vi ska fotografera olika fasader och hitta mönster i dem. Ska bli spännande att se hur resultatet blir.

Nu ska jag till IKEA och köpa en extrasäng, vi har nämligen besök från Skåne (en kompis/ arbetskollega till Mattias). Och de enda sovplatserna vi har att erbjuda honom är en luftmadrass som släpper ut luften (han kommer vakna på golvet, inte kul!) och en soffa. Hur kul är det att sova i en soffa, det är ju ingen bäddsoffa. Det kommer bli för obekvämt. Nä jag får köpa en extrasäng, det är ändå bra att ha!

Senare i eftermiddag så ska jag och Linda åka till Ryhovs sjukhus och få lite svin i armen. Vaccinera oss alltså! Hoppas vi inte får några hemska biverkningar. Jag vill liksom inte bli förlamad eller behöva gå baklänges resten av mitt liv :P

Hoppas ni får en bra torsdag!
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Anna

Var glad så länge analysen håller sig till derivator. Vänta tills det kommer gränsvärden av integraler! Då blir det åka av!

2009-11-20 @ 16:53:02
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Stella

hehe, jag fick svinsprutan för två veckor sedan, blev bara lite öm i armen, du klarar dig ;)

2009-11-22 @ 12:47:08
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0