Ny frisyr?

Idag har Mattias varit och blivit klippt. Nu sitter jag här spänd av förväntan och väntar på att han ska komma hem. Han kommer ju inte hem förrän om minst en timme så det blir en lång väntan. Så nu är jag lite uttråkad, då hittade jag en sida där man kunde testa lite frisyrer...


Denna bilden använde jag mig av när jag testade frisyrer på mig.


Nå? Vad tycker ni? Hur ska jag se ut?


Den här bilden använde jag på Mattias


Hur tycker ni Mattias borde klippa sig?

Kan ni se vilka kändisfrisyrer vi har snott?
Gå in och testa här!

Ha en bra torsdag, kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mamma och Calle

Vi tycker ni är fina som ni är.



Kramar

2009-11-26 @ 16:27:13
Postat av: Mattias

Jag röstar på nummer tre! Den första är för sliskig, den andra har jag redan haft haha! Och den fjärde blir nog ganska svår, om man inte kan hitta en minimini-locktång :D

2009-11-26 @ 18:14:50
URL: http://mattias.bomelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0