Skrivborden


Som ni ser på bilden ovan så är skrivborden monterade och placerade.
Vitt frostat glas med vita ben. Mycket tjusigt, eller ja de är ju från IKEA. Så mycket billigt och praktiskt kanske jag ska säga. Fast visst är det snygga också?! ;)


Snart ska jag packa upp mina skrivbordsgrejer, det har jag längtat efter länge! Mattias sitter redan och inviger sitt skrivbord (det är två skrivbord som står mitt emot varandra, vi vill ju båda ha ljus från fönstret). Nu behöver vi bara skrivbordsstolar, golvskydd och skrivbordslampor. Just nu har vi bara den lampan som står i fönstret (som ni ser på bilden), och den räcker ju inte långt...

Nu ska jag packa upp, vi hörs eller ses. Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mattias

Härligt med skrivbord. Det har även jag längtat efter. Nu börjar det likna nåt här, ganska sugen på att börja jobba hemifrån istället nu :)

2009-11-11 @ 23:02:39
URL: http://mattias.bomelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0