Söndag

Hejsan, jag är fortfarande kvar i Skåne och det är därför uppdateringen har varit så dålig. Jag har ju inte med min egna dator... Hittills under helgen har vi hunnit med att äta på Viggos i Lund, vara på center syd och Nova lund med Mattias i fredags. Vara på Vellingeblomman, Jägersro center och ekohallen med mamma. Fira pappa och mysa med Bella. Bella är farmors hund och medans min farmor är på Cypern så är mina föräldrar hundvakter. Jag ska uppdatera lite senare med lite bilder och så.

Idag bjuder dagen på ett besök på IKEA, lite pluggande och sedan ska vi åka och fira Mattias systerdotter som fyller sex år, egentligen är kalaset nästa helg men det blir lite jobbigt om vi ska köra ner till Skåne varje helg, ganska dyrt också.
Nu ska jag gå och borsta tänderna. Ha det så bra. Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mattias

Sorry att det inte blev nåt med ikea :( vi får ta det nästa gång. Ska bli skoj att se hur världens näst största ikea ser ut.

2009-11-01 @ 23:11:28
URL: http://mattias.bomelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0