Tillbaka i Småland

Ja då va vi tillbaka i Småland igen.. Dagen bjöd på pluggande och kalas och självklart lite mys med Bella. Det är konstigt hur snabbt man vänjer sig vid att ha en liten hund som tassar omkring, jag längtar tills vi också har en liten hund som tassar omkring. Men först måste jag lära mig lite mer om hundar, jag har ju inte haft hund sedan jag var sex år, och det va ju ett tag sedan.


Man märkte ju tydligt vem som hade blivit favorit...
Mamma som inte ens gillar hundar



Hon trivdes även med att ligga på mina strumpbyxor,
som jag av någon anledning hade lagt på golvet i hallen



Inatt har jag delat säng med de här två
Bättre kan det ju inte bli!


Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen, börjar klockan åtta imorgon och slutar fem, efter det blir det till att flytta massor av saker. Vi får nämligen den nya lägenheten imorgon :D

Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mattias

Sjysst frissa han har den där killen :D

2009-11-02 @ 07:38:58
URL: http://mattias.bomelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0