Torsdag

Har slutat skolan nu och håller på att tvätta. Jag vet, vi tvättade igår. Men när Mattias körde till gamla lägenheten för att hämta köksvågen (han skulle väga några brev så att han fick reda på hur många frimärken han behövde) så upptäckte han att vi hade en tvättkorg kvar i gamla lägenheten. Jag sorterade all tvätten innan vi började flytta så den tvättkorgen innehöll bara mörk 60. Inte konstigt att vi inte har kunnat hitta några av Mattias strumpor. Han har nästan bara mörka och vi var av med allihop haha. Nu ska han snart ha strumpor igen iallafall :)

Vad bjuder dagen mer på då... Jag sitter och pluggar lite till samhällsplaneringstentan som vi har imorgon. Det känns ganska lugnt, det är bara en liten tenta och man kan max få 12 poäng. Men ni får gärna hålla tummarna ändå.

Snart ska jag gå ner till Linneas tobak, vårt paketutlämningsställe, jag fick nämligen precis ett sms som berättade att våra glöggmuggar finns att hämta nu.


Så här ser de ut.
Jättegulligt att fötterna sticker ut från muggen :D


Ikväll ska vi gå en runda på A6 eftersom vi inte hann det igår. Både jag och Mattias behöver byxor. Mattias rev sönder sitt sista fina par och ett par av mina jeans sprack i sidsömmen på låret. De är så gamla så jag tycker inte det är lönt att försöka laga dem. Vi får väl se vad vi kan hitta...

Ha en bra torsdag. Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0