Uppdatering från flytten

Här är klockan ungefär kvart i tre.

När bilden ovan togs så var det ungefär en kvart tills vi var tvugna att lämna släpet och vi hade inte tömt det helt änn. Man kan ju säga att vi var lite stressade...

 

Denna bilden tog jag precis.

Det går inte fort men det går framåt. Jag har diskat som en besatt och Mattias har kopplat sladdar och monterat hyllor. Nu ska vi nog sluta för idag. Vi är båda två ordentligt trötta i hela kroppen. Det är jobbigt att flytta ett helt hem när man bara är två. Tusen tack till mamma och pappa som hjälpte oss förra gången iallafall. De var till stor hjälp (samlar pluspoäng till nästa flytt).

 

Nu ska vi äta glass!

Ha en bra kväll, kramar Annie


Kommentarer
Postat av: Sara

Gnäll inte över att ni bara var två, Jag och Mamma var bara två och vi flyttade allting själv (med undantag från sängen, vilket jag är jätte glad att vi hade Andreas till hjälp att flytta)

Vi hade inget släp och ingen hiss, Men det gick super bra ändå! :D

2009-11-04 @ 13:45:59
URL: http://holmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0