Värsta första advent någonsin :(

Vi har inte hunnit städa här hemma, vi har inte pyntat något alls. Vi har inte ens tänt det första ljuset i adventsljusstaken eftersom vi åt middag på Max. Jag är så himla besviken! Men den gamla lägenheten är städad iallafall och imorgon lämnar vi nycklarna. Ska bli skönt att slippa den, eller ja den har ju inte varit så jobbig den senaste månaden. Men det är skönt att vi har städat färdigt och att vi ska lämna in nycklarna iallafall.

Det finns så mycket juliga saker jag hade velat hitta på idag, städa (fast bara lite), pynta, tända massa ljus (bara ett i adventsljusstaken förståss), lyssna på julmusik och baka lussebullar, eller iallafall äta lussebullar och dricka lite glögg. Inget av det ahr vi hunnit med, men Mattias och jag har bestämt att vi ska fira första advent imorgon istället. Det måste väl vara så att man får fira första advent enda tills det är andra advent, eller?! Vi kör på den regeln här iallafall. Ser fram emot imorgon! Men nu ska jag sova.
Sov så gott och dröm sött. Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Julia

Naw, stackars Annie... Hur blev dagen idag då? tog ni igen för igår?

2009-12-01 @ 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0