Ålderskillnaden

Just nu diskuterar de ålderskillnad i förhållanden på P3 och jag kunde inte låta bli att skicka in ett mail med min åsikt.

Som de flesta vet så är det 13 års skillnad mellan mig och Mattias, och har det någonsin varit ett problem för oss? Nä! Inte för oss men för väldigt många andra. När vi träffades så var jag 18 och gick sista året på gymnasiet medans Mattias hade jobbat i många år. Jag tror att anledningen till att de funka så bra mellan oss är att vi lärde känna varandra som vänner först. Och nu vill jag helt enkelt inte vara utan honom. Vi är så lika och passar så bra ihop. Jag vet att jag alltid kan lita på honom och jag känner mig trygg med honom.


Visst var det många som hade åsikter, men när Mattias sa till mig att strunta i dem och när jag märkte hur snäll min och Mattias släkt var mot oss så kändes allt bättre. De som inte accepterar oss accepterar ju heller inte mig och sådanna vänner vill jag inte.

Ville bara berätta min åsikt. Ni får gärna berätta eran, har ni ett problem med oss? Haha.

Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: evy

Inga problem alls. Det viktiga är ju att ni älskar varandra och har det bra tillsammmans.

2009-10-08 @ 18:14:36
Postat av: Julia

Jag hörde också det inslaget, det var verkligen intressant att få höra hur omgivningen reagerar på par där det är stor ålderskillnad. Du vet vad jag tycker om er ålderskillnad; så länge man tycker om varandra så har åldern ingen som helst betydelse!

2009-10-08 @ 21:20:47
URL: http://itismedicine.blogspot.com
Postat av: Pappa

Tur att han är så barnslig, tror att DET underlättar ha,ha

2009-10-09 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0