Jag har testat Zumba

Innan jag skulle gå och duscha så tänkte jag att jag kunde testa Zumba-skivan. Det är en träningsfilm där man tränar genom att dansa. Jag skulle bara testa introduktionen som va 18 min lång. Och jisses vad SVETTIG jag blev. Jag tränade i 18 minuter och var jättetrött och genomsvettig. Får nog fortsätta träna med denna skivan, den verkar ju funka. Men nu ska vi åka ner till Skåne i tre dagar så då kan jag ju inte träna... eller jo det kan jag. Jag vet nämligen att mamma också har en Zumba-skiva. Jag tar med mig träningskläderna. Mamma nu ska vi träna Zumba!


Jag rekomenderar absolut att träna med Zumba.
Det va inte bara jobbigt utan kul va det också!


Nu blir det mer pluggande.
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag blev svettig av skivan där man skulle lära sig rörelserna?!?

2009-10-13 @ 13:40:58
Postat av: Den yngre svägerskan

Var får man tag på en sån skiva??

2009-10-13 @ 15:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0