Något fel?

Det är något fel på min dator... hur mycket jag än kollar på pappas och saras bloggar så visar den aldrig att de blivit uppdaterade. Kan det stämma? Hallå jag har ju ingen aning om vad som händer nere i Skåne nu. Uppdatering tack!

Lite uppdatering här ifrån då. Jag sitter och pluggar inför tentan imorgon och det varvar jag med att åka hissen upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan. Äntligen tvättar vi. Mattias har ju fått gå i skjorta de tre senaste dagarna eftersom han har slut på t-shirts. Helt galet, men som vanligt. Vi är inte så bra på de här med tvättider.


Det är aldrig roligt att tvätta!
Men det måste ju göras...

Just nu är också Mattias i garaget. Kanske låter lite taskigt men det är skönt att han lämnade lägenheten en stund, jag får mer pluggat då. När han är här så finns det ju så mycket annat att göra som t.ex. kolla på film, baka något, åka på någon utflykt, kolla husvagnar, sitta och prata mm mm. Nu får jag ju lite gjort iallafall. Eller nja, inte när jag sitter här. Så nu ska jag lämna datorn och fortsätta plugga.

Ha en fortsatt bra lördag.
Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Sara

Har inte haft internet på 4 dagar, vilket är sjukt trist... Har massa att uppdatera sen... :)

2009-10-10 @ 18:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0