Nä nu vill jag flytta!

Igår när vi satt och kollade på film så hörde jag steg från våningen ovanför. Och tror du att det är människosteg jag menar? Nädå! En jäkla mus eller råtta. Så himla äckligt, fastän vi hade ganska högt ljud på tv:n så kunde man ändå inte undgå att höra hur den sprang ovanför oss och i väggen. Usch jag hatar verkligen möss och råttor. Mattias lovade att han skulle ringa hyresvärden så att han kan göra något åt det. Anticimex nästa ja! Fler än jag som ogillar råttor och möss?

Usch usch usch! Nä nu ska jag äta frukost och kolla klart på Pippi Långstrump :D

Ha en bra tisdag, kramar Annie.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men vart bor ni nu någonstans? Känner mig helt lost!

(förresten, ska du till Einars vårfest? Jag vet att du vill!)

2010-04-07 @ 08:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0