En uppdatering från Skåne...

Hejsan svejsan. Vi åkte ner till Skåne igår så idag jar jag spenderat hela dagen hos mina föräldrar medans Mattias tog bilen och åkte till Malmö för att jobba. Utan bil är man ganska fast, men det va bra för jag har fått ganska mycket gjort idag. Har blivit klar med ännu ett plagg till min kollektion som ska vara färdig på söndag (i kursen digital modeskiss). Har även hunnit hålla på en hel del med shopen. Bra bra!

Men nu tycker jag faktiskt att jag har varit tillräckligt flitig för idag så nu ska jag faktiskt sätta mig och spela sims. Man får ju passa på när man är hos föräldrarna, det är ju nämligen här spelen finns (sims 2) hehe. Jag spelade lite för några dagar sedan (sims 1) och blev ganska irriterad på Mattias eftersom han bara kissade på sig hela tiden och aldrig gick och duschade. Han fick en del utskällningar. Mattias i spelet alltså, jag gjorde ett par som hette Annie och Mattias (oss då så klart) men vi gjorde inte som jag ville. Hur ska jag kunna styra mitt liv i vanliga fall om jag inte ens kan styra mitt sims-liv. Som tur är så kissar inte Mattias på sig i verkliga livet...

Nu blir det sims, ha en bra torsdagskväll, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0