Hoppas att jag kommer kunna sova efter det här...

Hejsan hoppsan!

Nu har jag och Mattias precis varit och hyrt film. Eftersom vi såg Hannibal igår så blir det Röda draken idag. Vi hyrde även Little Miss Sunshine (en komedi) ifall jag inte kommer kunna sova efter att vi sett Röda draken. Jag avskyr ju läskiga filmer och får lätt mardrömmar. Så det ska ju bli intressant att se om jag kan sova inatt. Jag trodde att jag skulle få svårt att sova igår efter att vi sett Hannibal, men det va faktiskt inga problem alls. Så det blir kanske dubbelt inatt :(
Hoppas inte!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag och Mattias skärpte äntligen till oss och idag har vi faktiskt gått runt Munksjön. Ungefär en timme tog det och kallt var det, men det kändes väldigt bra efteråt. Förutom det så har vi packat lite lådor, slöat och lagat mat. Scones till frukost och kycklingschnitzel med hasselbackspotatis till middag. Väldigt gott båda två. Det va första gången vi gjorde schnitzel själv. Vi har ju köpt schnitzel innan och panerat, men nu fick vi banka också :D

Nu kommer äntligen Mattias så nu blir det film. Hoppas hoppas att den inte är så läskig/ äcklig, men det är väl inte så stor chans att den INTE skulle vara det... Jaja, hoppas att jag kommer kunna sova efter det här...

Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0