Jag har gjort en Johan Glans

Linda kommer snart hit och ska kolla på Hannibal Rising med mig och Mattias. Vi har godis och popcorn men ingen läsk, så då tänkte jag att jag ringer Linda och säger till henne att köpa med sig en.
Så här går dialogen:

Linda: Hej
Annie: Hejsan hejsan. Jag bara undrar ifall du kan göra mig en liten tjänst...
Linda: Jodå, självklart kan jag det. Vad är det för nått?
Annie: Jo skulle du kunna köpa med dig en coca för vi har godis och pocorn men ingen coca.
Linda: En kaka?
Annie: Nej en COCA COLA
Linda: Aha, men jo det kan jag göra
Samtalet fortsätter...

Jag visste inte att vi hade flyttat så långt upp i Sverige att man säger cola istället för coca. Men jo tydligen. Jag får försöka lära mig det...

// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0