Snöiga Skåne

Ja vi sitter fortfarande i snöiga Skåne. När jag gick upp imorse (hmm halv elva räknas väl till morgon) så såg jag att det hade snöat ännu mer och solen sken. Sånt väder har det varit hela dagen; snö, solsken och -3 grader. Perfekt väder, synd bara att vi inte va ute lite mer. Mattias har varit i Malmö och jobbat och jag har suttit i Holmeja och jobbat. Jag har bara varit ute när jag skulle hämta ved och när vi körde till ica. Synd för jag hade velat åka pulka iallafall en enda gång denna vintern. Jaja det verkar som att jag får vänta till nästa vinter...

Annars har det verkligen inte hänt mycket här idag. Igår däremot var vi och kollade på den nya lägenheten som vi ska flytta till den första april. Ja jag vet! Vi bara flyttar hela tiden men nu har vi faktiskt bestämt att när vi flyttat in i den nya lägenheten så ska vi stanna där ett tag. Ett längre tag alltså. Lägenheten är iallafall jättefin och vi kommer ha ett nästan helt nytt kök, diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare och balkong :D Låter bra eller hur!

Nu ska jag kolla på tv. Ha det så bra, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0