Vilken underbar natt!

Mina föräldrar och min lillebror var här och fikade igår eftermiddags. Det va väldigt trevligt och min pappa passade på att kolla på vårt element i sovrummet som va iskallt. Han kunde inte riktigt hitta hur man skulle ta loss termostaten så han bara bankade på den lite (som han brukar göra när saker inte riktigt vill som han). "Jaja, vi får väl ringa vår hyresvärd istället" tänkte vi. Men när jag skulle gå och lägga mig igårkväll så tyckte jag att det va något som va konstigt... Det va ju inte så kallt i sovrummet, det va ju faktiskt inte kallare i sovrummet än i vardagsrummet eller köket. Så nu har vi äntligen normal värme i vårt sovrum. Inga 14,4 grader längre. Wihoo!

Nu ska jag springa ner med lite mer tvätt, vi har nämligen tvättid idag. Ska bli så skönt med nästa lägenhet för där har vi tvättmaskin och torktummlare i lägenheten :D

Ha en bra måndag, bästa dagen på veckan eller hur!? Kramar Annie

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vadå banka okontrollerat???

Gör likadant på kontoret så släpper nog den termostaten också!!!



Sov gott,,,,,

2010-01-11 @ 23:10:45
Postat av: Diana - Gravid ♥

Så mysig blogg du har! Besök gärna min, har en tävling som jag tror skulle passa dig! =) Kram, Diana

2010-01-13 @ 21:16:53
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0