Bröllopet

Ja man är ju nästan tvungen att skriva något om det kungliga bröllopet... Kollade ni? Jag gjorde; absolut! Det är ändå en historisk händelse. Inte för att jag är intresserad av den kungliga familjen i vanliga fall men en prinsessbröllop vill man ju inte missa!


Jag tyckte klänningen va väldigt fin, men jag hade faktiskt väntat mig något mer speciellt.
Men den passade väldigt fint på Victoria :)


När paret stod i kyrkan och skulle säga ja till varandra så föll det några tårar från både Daniel och Victoria. Då gjorde det de på mig också. Jag kan inte se någon gråta utan att gråta själv. Kände mig lite som en tönt där jag satt hemma i soffan i morgonrock och gjorde manikyr samtidigt som jag åt rosa rosenmacarons med chokladganachefyllning och bölade till det vackra kronprinsessbröllopet. Tantvarning kanske :D

Förresten när jag satt och googlade bilder från bröllopet (ja jag gjorde faktiskt det, men hallå Mattias är i Danmark och jag sitter hemma helt ensam, jag får!) så hittade jag en bild på prinsessan Mary från en fest som varit i veckan.
Den klänningen är så himla fin, en sådan vill jag ha på mitt bröllop!


Drömmer om mitt prinsessbröllop...

Nä nu ska jag kolla vidare på Sex and the city-filmen, om jag inte fortsätter kolla på bröllopet. Nu har de precis skurit upp bröllopstårtan, tre meter tror jag den va.

Ha en mysig/ rolig/ bra lördagskväll så hörs vi en annan dag.
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0