Laxburgare

Nu håller vi på att laga middag, det blir väääldigt sen middag idag. Mattias satt och jobbade på kontoret idag så därför blev det inte att vi åt lunch förrän han kom hem igen, vilket blev vid halv fyra. Jaja, vi får väl va uppe lite längre än vanligt. Så idag lagar vi mat efter "Halv åtta hos mig" istället för att vi kollar på det medan vi äter, vilket vi brukar göra. Så svaret till dig Julia, nä vi kollade inte på det för att det inte fanns något annat utan eftersom jag har en liten crush på det programmet. Mysigt, roligt och mat; kan det bli bättre?!

Nä nu måste jag gå och röra i potatisen. Dagens middag: Hemmagjorda lax- och räkburgare med hemmagjord klyftpotatis. Ska se ifall jag kan lura i Mattias att dricka coca mitt i veckan. Vå får se hur det går, jag återkommer med svaret...


Så här kan en laxburgare se ut.
Dock gör nog inte våra det eftersom jag hör Mattias svära i köket..

Ha en mysig lill-lördag, kramar Annie.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, så bra, då är jag inte ensam! Hur blev laxburgarna tillslut?

2010-03-06 @ 11:01:34
Postat av: veronica

Fin blogg du har :)

2010-03-08 @ 20:05:17
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0