Så besviken

Jag är så himla besviken på Schenker. Vi väntade på ett paket hela dagen igår, när vi hade fått det skulle vi nämligen köra en vända med grejer till den nya lägenheten. När klockan va tjugo i fem så ringde Mattias till dem och frågade var paketet var, "Det är hos er om tio minuter". Vi väntade i en halvtimme och sen försökte Mattias ringa igen, kundtjänsten är stängd. Inget paket igår alltså. Så imorse ringde Mattias till Schenker igen för att fråga när vi skulle få vårt paket (för vi ville komma iväg med ett flyttlass idag istället).

Schenkers kundtjänst: Ja det är en vikarie som kör idag så vi vet inte när det kommer till er.
Mattias: Jaha, men kommer det innan fem?
Schenkers kundtjänst: Ja, men det kommer nog inte många minuter innan fem.

Nähä så nu kan vi inte komma iväg med ett flyttlass idag heller för vi måste vara och hämta nycklarna innan fem och det blir inte så lätt när Schenker kommer hit med paket några minuter innan fem. Aah vad arg jag blir. De förstör vår planering helt.

Nu ska jag plugga lite så att jag inte behöver göra det imorgon när vi SKA köra ett flyttlass och hämta nycklarna.
Kram Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0