Uppe med tuppen...

en väldigt seg tupp iallafall. Gick upp vid tio-tiden och sen har jag bara hunnit äta frukost och kolla mailen. En väldig aktivitet råder här ja.

Snart blir det iallafall fart på mig. Ska köra minst 20 min på crosstrainern (körde 30 min i förrgår, stolt!), duscha, tvättiden börjar om 30 min, ska fortsätta packa för det är ju bara 9 dagar tills vi kör ner till Skåne för att hämta lastbilar och flytthjälp. Ska även plugga lite idag, så klart! Diska måste jag göra för köket ser ut som en katastrof, jag längtar sååååmycket efter diskmaskinen i den adra lägenheten. Det ska bli så skönt att slippa diska för hand. Jag flyttade hem till Mattias någon gång i februari förra året, alltså har jag handdiskat i över ett år! Mina händer behöver paus! Hehe

Nä nu blir får det bli lite aktion här. Ha en bra onsdag, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0