En slagen hjälte...

..det måste vara jag.

Är sjukt trött efter en dag på Skånes djurpark med förskolan. Jag kan ju lugnt säga att jag har blivit expert på att räkna till nio. 1 2 3 4 5 6 7 8 9.. ja alla är här då går vi och kollar på nästa djur. Nä klättra inte där, nä stick inte in fingrarna till vildsvinen, ät din bulle, spring inte iväg... Ja det är väl vad min dag bestått av mest. men jag är iallafall väldigt imponerade av barnen, vi hade inte en enda som klagade på att de va trötta i benen. Och även om jag är trött nu så har det varit en kul och mysig dag. Typiskt att det va så kallt bara. Jag hade strumpbyxor, jeans och regnbyxor, t-shirt, långärmad och skidjacka och vantar; och jag frös ändå. Men det va ju bättre än när jag, Julia och Stella va på djurparken för ungefär två år sedan när vi firade att jag hade fått körkort. Då ösregnade det nästan hela dagen, men det va mysigt ändå :)


En ganska tråkig park egentligen, alla djuren sover ju hela tiden.
Vill åka till en stor djurpark i sommar :D


Sov så gott, kramar Annie.

Kommentarer
Postat av: Stella

haha, skånes djurpark och regn hör ihop, kommer du inte ihåg det? ;) ses på lördag!

2010-05-13 @ 13:22:22
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0