Myskväll

Nu har vi precis kommit hem från en mysig grillkväll med några av Mattias kollegor, och respektive. Eftersom Mattias chef Peter (han som bjöd in oss på grillparty) är vegeterian så bjöds det endast på vegetariskt. Det började med att vi skulle gå och handla allihop och Peter sa "Jag bjuder på allt så länge det är vegetariskt". Det blev alltså inte lite kaos när åtta personer gick loss inne på Ica med självscannern i högsta hugg. Bara att se till att allt blev scannat innan det hamnade i korgen va ju en historia för sig...

Iallafall, jag och Mattias gick som två vilsna hundvalpar bakom Peter och hans sambo. "Vad tusan grillar man om man är vegeterian?" var tanken som snurrade runt i våra huvuden. Sojakorv, sojaburgare, lökar, zucchini, tomater och grilloumi. Inga jättekonstiga saker alltså, men gott va det! Och trevligt va det också, även om det kunde bli lite väl mycket datasnack ibland. Jag hängde liksom inte med i snacket; jo någon sa windows en gång och då va det ett ord som jag kände igen. Men det va nog också det enda...hehe


Grilloumi blev det. Det vill jag testa hemma också.

Något annat roligt som hände idag va att jag fick mitt paket från LaRedoute. Två par converse i den nya modellen, woohoo båda paren sitter perfekt och jag fick 30% rabatt. Mycket bättre kan det inte bli. Jag ska försöka lägga upp en bild på skorna snart.

Sov nu så gott, kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0