Stressande...

Så himla typiskt, idag skulle jag få sova lite extra länge (istället för halv sju så till kl 8). Mattias gick upp halv sju och då vaknade jag också, tror ni jag kunde somna om sen?! Nä självklart inte, somnade till slut vid kvart i åtta. Så jag fick ju sova en kvart extra iallafall. Gick upp och duschade och sen på med mjukisbyxorna. Har pluggat hela förmiddagen för jag kom på att jag glömde lämna in engelskan i torsdags. Det är så mycket annat så jag tänkte inte alls på det. Igår jobbade jag 8,5 h och ändå kändes det som att jag inte hann med tillräckligt. Idag blir det först jobb på förskolan från 11.15 till 13.30. Sen iväg till Holmeja direkt och jobba till fem och sen in till Malmö och grilla med några från Mattias jobb. Ska bli skönt att sova sen när vi kommer hem haha.

Sen imorgon ska jag till Skånes djurpark (dock med jobb (förskolan) men ändå). Ska bli kul :D

Nu måste jag skynda att äta frukost, tänkte ju hinna tvätta lite till och städa lite innan jag ska börja jobba.
Ha en bra onsdag, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0