Dermalogica

Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag gjort ett inlägg om att jag skulle börja använda Dermalogicas produkter, antagligen inte eftersom det va någon gång i februari. Men iallafall, nu har jag använt rengöringen och ansiktskrämen sedan februari och resultatet är otroligt. Det va några som sa att acne kan inte lösas med produkter rekomenderade från en hudterapeut, men det kan det. Visst jag får någon finne lite då och då, men annars är det bara gamla ärr kvar. Jag är supernöjd, trodde aldrig att huden kunde förändras så här.

Nu har jag precis beställt hem nya flaskor för de jag har börjar ta slut. Visst de kan verka dyra men en flaska med 250ml ansiktsrengöring har hittills räckt i 6 månader. Den kommer räcka denna månaden ut också och då använder jag den ändå två gånger om dagen. 299kr kostar den flaskan, så delar man det på hur länge den varar (ca 7 månader) och på att jag använder den två gånger om dagen så är det faktiskt inte så farligt! Denna gången beställde jag en extra stor flaska med pump, för nu är jag ju säker på att jag ska använda dermalogicas grejer för evig och evigt :D


Bra storlek!
500ml


Jag beställer från hudvardsbutik.se, de är billiga, man kan ställa frågor till en hudterapeut, de har fraktfritt och beställer man innan 13.00 så har man grejerna dagen efter. Och nä jag är inte sponsrad, tyvärr :P Tycker bara de är väldigt bra.

Ha en underbar fredag, njut av att det snart är helg!
Kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0