Vanilla coke

Igår var vi och storhandlade på City Gross i Staffanstorp. Vi tänkte att det kunde vara kul att storhandla i en stor affär som faktiskt har vad man behöver (dessutom var vi i närheten). Affären visade sig dock ha mer än vad vi behövde. Mattias hittade Vanilj coca cola. Jag har inte sett det på flera år, dessutom tycker jag inte att det är gott, men Mattias gillar både vanilla coke och cherry coke. Så City Gross är nog Mattias nya favorit ställe för de hade båda sorterna :D

Jag hittade grönt te på flaska, kunde drickas kall som is-te eller varm som vanligt te. Jag köpte inte den för att jag blev så sugen på grönt te, utan den hade den finaste flaskan jag sett. Ska fota den sen och visa er!


Mattias blev så sugen på cola att han öppnade den så fort vi satte oss i bilen.
Jag smakade den, men gillade fortfarande inte den. Testade den för 8 år sedan så jag tyckte det va dags att testa igen :D


Ha en bra söndag, kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0