Frukost

Typiskt också.. jag hade verkligen bestämt mig för att inte sova längre än till nio. Och nu sitter jag här.. nyss uppstigen och klockan är halv elva.  Jag är verkligen urkass på att bestämma över mig själv.

Jaja, håller på att leta efter något att äta till frukost. Hm.. jag har letat igenom hela kylen och min frukost består nu av en avokado, en paprika, en klick creme fraiche och ett glas apelsinjuice. Tydliga bevis för att jag måste åka och handla idag.

Så dagen ser ut enligt följande (som det är planerat iallafall)

Först städa undan på vasken eftersom man knappt kan se att vi har någon.. jag brukar va ordningsam men den första dagen man är ensam hemma så måste man stöka ner liksom bara för att protestera mot något och det känns bra.

Sen ska jag träna på något sätt, antingen får det bli en timmes yoga eller gym, har inte riktigt bestämt mig.
Sedan åka in till stan på mellandagsrea och sedan köpa mat.

Låter som en nyttig dag, får återkomma senare om hur bra jag skötte min planering..

Ha det bra kramar Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0