Den gamla goda tiden

Nu sitter jag på Saras rum och håller på att skriva klart min novell. Sitter här för att vara sällskap till Sara när hon städar. Hon håller på att sortera gamla papper och hittade då en hel mapp med bilder av Orlando Bloom. Kommer ihåg när vi var helt "kära" i sagan om ringen. Sara samlade alla bilder på Legolas (Orlando Bloom) och jag på Frodo (Elijah Wood). Roligast var nog när jag skulle pussa min stora plansch på Elijah Wood och jag råkade ha läppglans på mig så planschen blev helt missfärgad. Mamma fick köpa en ny exakt likadan plansch till mig.

Sara var också rolig, denna lilla bild med tillhörande dikt hittade vi precis.
image24
image25
Hur kan man annat än älska henne alltså, haha.

image26
Tycker fortfarande att han är snygg. :P Senaste filmen jag såg med honom var Hooligans, kanske inte så snygg i den men hans kompis är och filmen är bra haha

Föresten är både jag och Sara ursäktade för vår besathet eftersom detta var för sex år sedan! Döm inte! Och Julia du ska vara glad att jag inte skriver ut din mail här hehe. I'm nice today!

Ha det bra// Annie


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA,du skulle bara våga! jag gillar fortfarande Sagan om ringen, men adressen känns lite...pinsam. Förresten så var jag också kär i Legolas ;))

2008-05-01 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0