Fredag.. vilket betyder att det är helg

När jag skriver detta inlägget har jag lika många kommentarer som inlägg, vilket betyder att fler kommentarer hade vatt välkomna, man känner sig ju alldeles skitzofren av att sitta och skriva till sig själv. Jaja strunt samma.

Nu är detäntligen fredag, har längtat efter helgen sedan söndagskväll. Jag bruka börja redan på måndagen med "ååh snart är det helg iallafall", och det är ju sant för en vecka går så snabbt att jag knappt hinner göra något. Vad för vettigt har jag gjort denna veckan? Hm.. dansat salsa, solat solarium, shoppatx2, övningskört alla dagar hittills...hmm ja det var väll allt, inte så mycket alltså. Får väll komma på nya saker till nästa vecka, men vi börjar med helgen.

Ikväll ska jag väll bara va hemma, får kolla på Carina Berg flyttar in, talang eller något annat. Håller på att städa nu men som ni märker så går det inte så bra.. Det är för mycket saker helt enkelt, jag kan tex inte stänga min ena garderobsdörr vilket är oerhört störande. Och nä; det finns inget jag kan kasta ut, har ju utökat samlingen idag också med två tröjor och en kjol. Var ska jag göra av dem? Snart får jag hyra in mig på en hörna hos Ronja för hon har gott om plats i sin garderob. Undrar vad hyran kan gå på, det kan ju inte va mer än 1 kvadratmeter iallafall. Köpte nya solglasögon idag också, men nu vet jag inte riktigt om jag gillar dem, tror jag håller fast vid förra årets favoriter.

Imorgon blir det först tävling hela dagen och jag ska ju givetvis vara sekreterare som vanligt. Mutor är välkomna!!! Ska bli kul att tävlingar igen, tror dock att jag skippar Danmark nästa helg, kan ju va skönt att va ensam hemma en helg. Någon som vill komma på bastukväll?
Får se hur det blir imorgonkväll, är bjuden hem till Andreas för att grilla imorgon och sen ville Patrik att vi (jag och Sara) skulle följa med ut senare på kvällen så vi kanske ses någon stans i Malmö. Vad gör ni själv i helgen? Grillla känns väldigt lockande, sommarkäslor absolut. Någon som vill följa med till stranden? Lika bra att passa på när man ändå är i stämmning. Hade det inte vatt sjukt kul att åka till stranden och ta det första doppet nu (vissa har ju redan gjort det, galning varning på det du).

Söndag blir det jobba och plugga, låter som en underbart kul dag ju, not!

Trevlig fredaskväll // Annie


Kommentarer
Postat av: paintedlove

ha en bra kväll :)

2008-04-04 @ 19:18:37
URL: http://paintedlove.blogg.se
Postat av: Anonym

haha det ska regna till helgen!

2008-04-04 @ 19:23:42
Postat av: Jessica

Vad tyckte du om Carina Berg? Sådär va?! Lite avslaget

2008-04-04 @ 22:37:44
URL: http://accessoaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0