Lördag igen

Det är lördag igen. Redan... denna veckan har gått jättesnabbt, som tur är!

I torsdags var det sista dagen på teorilektionerna. Precis som de andra dagarna så behövde jag ju äta något innan. Det blev pannkakor, apelsinjuice och center.
image15
Jag satt på en parkbänk vid nobeltorget och solen sken och det var jätte mysigt. Ända tills det kom en tant och började mata fåglarna. Det kom en massa duvor och fiskmåsar som började flyga runt omkring mig så då fick jag fly i panik... Men innan det var det mysigt.
image18
Solen sken och livet var toppen.

I fredags var jag först i skolan och hade engelskprov och kemilektion, sen var det äntligen helg. Vi gick och åt på Graffitti Café. Jag åt deras club sallad, om ni ska dit och äta så testa den för den var jätte god ( sallad med kyckling och bacon). Sen gick jag och Julia till Folk och rock och köpte skivor, jag köpte Maia Hirasawas skiva och den är super bra :D

Halv sprang sedan tillbaka till skolan för att träffa Stella och vi tog bussen till Heleneholms friskis och svettis för att sola, solade bara 9 minuter denna gången bara för att vara säker på att inte bränna mig denna gången haha När vi solat klart gick vi till Mobilia och kollade resor på deras resehjälp. Vi hittade en resa till Sunny Beach den 22 juli, vet inte hur det blir eftersom min ekonomi vatt allt annat än bra nu ett tag men jag ska ju jobba i sommar så det borde inte vara någon fara..

Vi bokade inget utan bestämde oss för att tänka på det över helgen, så jag tog bussen till svedala och Stella tog bussen hem. När jag kom till svedala så gick jag hem till mormor för att vänta på Julia.

När Julia kom till svedala (efter panik och en borttappad plånbok) så gick vi till Ica och köpte onyttig men god mat. Sen tog vi bussen hem till mig (Julia skulle sova över eftersom jag var ensam hemma och är mörkrädd :P ).

Vi började laga mat direkt...
image19
Det blev Canelloni till middag, vi spelade också in en liten film på hur man rullar en Canelloni så ´vi får se ifall den funkar

Nu kan ni laga Canelloni hemma, det är mums!



image20
Vi lagade också morotskaka
image21
Det såg ju väldigt gott ut...

Vi dukade fint, middag för två, det var mycket romantiskt :)
image22
Haha älskar Julias min..

Sen som att vi inte hade ätit tillräckligt så blev det morotskaka och frukt till efterrätt. Livet handlar om mat, det är så det ska va!
image23
Morotskakan blev jätte god och kvällen var jätte rolig hela tiden. Full av konstiga ljud, Julias pratande mage, jag som ramlade av stolen, en läskig film, en rolig film och ´massa mat. Den sista filmen vi såg var She's the man, jag sov igenom hela och Julia skrattade sig igenom hela haha.

Nu blev det väldigt många bilder men det tycker jag är kul haha

Idag tog Julia bussen hem och jag tog bussen till svedala, gick hem till mormor och åt middag och mer morotskaka, har suttit och skrivit på min labbrapport nu och det går faktiskt jätte bra. Ska snart gå och duscha sen sticka snabbt till Ica och sen är det fest. En mysdag.

Hoppas ni haft en bra helg hittills. // Annie

Kommentarer
Postat av: nejra

Ser väldigt mysigt ut ^^

2008-04-12 @ 18:27:53
URL: http://nejra.blogg.se
Postat av: Karin

vad mysigt det såg ut:)

2008-04-13 @ 13:04:21
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0