Namnsdagar

Denna veckas namnsdagar:
Måndag:Anneli, Annika
Tisdag: Allan, Glenn
Onsdag:Georg, Göran
Torsdag:Vega
Fredag:Markus
Lördag:Teresia, Terese
Söndag:Engelbrekt

Okej jag känner en del som har dessa namn... men hallå!! Är det någon som känner en Engelbrekt? Varför får Engelbrekt vara med i almanackan men inte Annie. Så himla orättvist!!

Firar ni namnsdagar alls? Jag vet någon som heter Anneli, Allan, Glenn, Göran, Markus och Terese. Men de andra är bara för ovanliga. Okej kanske inte Georg och Annika. För de som firar sina namnsdagar ordentligt, firar de då för alla mellannamn också? Isåfall är det ju bra för dem att ha många namn. Bara ett av mina namn finns med, alltså Terese, de andra två finns inte alls (Annie och Tone). Orättvist alltså!

Så vad har vi då kommit fram till med detta inlägget? Jo glöm inte säga grattis på namnsdagen till mig på lördag :D

Ha det bra// Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0